Reklamační řád pro zásilkový obchod

  1. Na každé zboží se vztahuje zákonná záruční lhůta.
  2. Záruka se vztahuje na všechny zjevné a skryté vady zboží, které nejsou slučitelné s jeho funkčností, užitnými a estetickými vlastnostmi.
  3. Kupující je povinen prohlédnout a přepočítat zboží bezprostředně při jeho převzetí. Pokud je zjištěno mechanické poškození obalu výrobku, je kupující povinen zkontrolovat stav zboží a v případě  poškození vyhotovit záznam o poškození za přítomnosti dopravce. Odpovědnost za poškození v průběhu přepravy nese dopravce, veškeré zboží je pojištěno. Na základě vyhotoveného záznamu bude zákazníkovi po uzavření škodní události s dopravcem poskytnuta přiměřená sleva nebo dodán nový výrobek. Podepsáním přepravního listu kupujícím, kupující souhlasí s jeho převzetím a stvrzujete, že dorazilo nepoškozené vinou dopravy. Na pozdější reklamace způsobené vinou dopravy nelze brát zřetel a budou zamítnuty.
  4. Reklamace poškození výrobku vzniklého z přepravy, které nebylo patrné při převzetí zásilky, je nutné reklamovat neprodleně po jejich odhalení, tj. nejpozději do 2 dnů. Pozdější reklamace poškození výrobku již není možné uznat z důvodu vypršení pojistné doby přepravní společnosti.
  5. Reklamace a to formou zásilky nebo osobní návštěvy se přijímají pouze na adrese Mgr.Eva Škrovová,Michal Škrov,Husova 511,373 82 Včelná v pracovní době Po-Pá 8 - 17hod.
  6. Reklamovaný výrobek je nutné zaslat v řádném obalu spolu s kopií dokladů o nákupu, řádným popisem závady a nárokem, který se uplatňuje.
  7. Společnost Škrov nenese odpovědnost za škodu způsobenou přepravcem při zasílání reklamace.
  8. Reklamace se vyřizují do 30 dnů ode dne doručení výrobku společnosti Škrov.
Tento web je chráněn reCAPTCHA a Google. Platí Zásady ochrany osobních údajů a Smluvní podmínky.

Přihlášení